1. NAMEN

Dokument vsebuje smernice, navodila in priporočila, kako organizirati delo v zavodu, v primeru širjenja koronavirusa. Poleg tega pa vsebuje tudi navodila, kako že sedaj skrbimo za ustrezno čiščenje in higieno.

Primarni namen tega dokumenta je zmanjšanje vpliva koronavirusa na delovanje šole in vrtca.

Načrt se bo po potrebi popravljal in dopolnjeval.

 

  1. VODENJE IN KOORDINACIJA
    Koordinatorji so osebe, ki po potrebi dopolnjujejo in spreminjajo načrt ter skrbijo za koordinacijo dela in poteka aktivnosti na šoli in v vrtcu v času pandemije. Potek dela koordinatorjev nadzira ravnatelj šole.

Koordinatorica za šolo: Ingrid Močnik

 

DELOVNA KOORDINACIJSKA SKUPINA: V primeru njene odsotnosti se njeno delo razdeli naslednjim delavcem-kam šole/vrtca:

– koordinatorica v OŠ NIS: Valentina Božič,

– koordinatorica v PPVI: Darka Golobinek,

– koordinator za objave informacij: Luka Pernek.

V primeru odsotnosti koordinatorjev so le-ti dolžni izbrati svojega namestnika, ki ga morajo o odsotnosti obvestiti in nanj prenesti vse zadolžitve.

Vsem koordinatorjem se ta načrt posreduje tudi v elektronski obliki, da ga lahko dopolnjujejo in popravljajo v skladu s potrebami.

 

SKRB ZA REDEN PRETOK INFORMACIJ ZNOTRAJ ORGANIZACIJE, POSREDOVANJA PODATKOV O POTREBNIH UKREPIH IN NADZOR IZVEDBE LE-TEH
Primarno informacije naprej predajajo člani koordinacijske skupine in

– koordinator – kuhinja: Franja Klančnik,

– koordinator – čistilka: Jožica Koroš,

– koordinator – drugo tehnično osebje: Marko Apat.

Zaželeno je, da posamezniki koordinatorjem predlagajo popravke za načrt, saj je pričakovati, da bolje in podrobneje poznajo razmere na določenih področjih, kot jih pozna koordinator. Koordinator je dolžan predloge pretehtati, predebatirati in vnesti v načrt, če se izkažejo smiselni in nujni.

 

KONTAKTNI PODATKI:

Ime in priimek e-mail Telefon Zadolžitve  
Ingrid Močnik ingrid.mocnik@guest.arnes.si

031 672 809

02 88 31 262

Koordinacija dela šole. Priprava sprotnih pisnih informacij.  
Anja Gaberšek anja.gabersek@gmail.com 02 88 31 260

Organiziranje nadomeščanj.

Skrb za sprotno obveščanje delavcev.

Opravljanje zadolžitev ravnatelja v primeru njegove odsotnosti (priprava sprotnih pisnih informacij) .

 
Metka Kordiš metkka@gmail.com 02 88 31 260 Priprava sprotnih pisnih informacij.  
Luka Perenek luka.pernek@gmail.com 040 306 702 Objava sporočil preko spletne strani.  

Ingrid Močnik, Branka Mirkac,

Tonka Cesar

ingrid.mocnik@guest.arnes.si

branka.mirkac@guest.arnes.si

tonka.cesar@gmail.com

02 88 31 260 Odgovarjanje na telefonske klice in usmerjanje na informacije na spletni strani šole.

 

SKRB ZA REDEN PRETOK INFORMACIJ UČENCEM IN STARŠEM

Koordinator poskrbi, da pripravi pomembne, sveže informacije, ki jih šola objavi na svoji spletni strani in oglasnih deskah. Informacije na spletni strani po potrebi na internetu objavlja Luka Pernek.

Ustne informacije staršem in učencem redno posredujejo razredniki in varuhi.

 

Navodila in pojasnila o zdravstvenih vprašanjih so na voljo v:

Zdravstvenem domu Slovenj Gradec: 02 885 79 40,

izven delovnega časa v dežurni službi ali na

Nacionalnem inštitutu za javno zdravje območna enota Ravne na Koroškem: 02 8705 600.

Nacionalni inštitut za javno zdravje je vzpostavil posebno telefonsko številko, na kateri lahko dobite več informacij. Številka je dosegljiva vsak dan od 9. do 17. ure.   GSM: 031 646 617

 

  1. ORGANIZACIJSKA IN KADROVSKA IZHODIŠČA

DELOVNI PROCES:

  • Ključne in nepogrešljive aktivnosti za zagotavljanje normalnega vzgojno-izobraževalnega procesa.
  • Kolikor je le mogoče, se ure pouka organizirajo po urniku oz. pripravljenih nadomeščanjih, kjer koordinator skrbi, da se opravi čim več ur, ki so predvidene na urniku. Ob večji odsotnosti učencev učitelji pri pouku predvsem ponavljajo in utrjujejo snov ter manj obravnavajo novo snov in tako zagotovijo učencem, ki so odsotni, da bodo ob vrnitvi v šolo lažje sledili pouku.
  • Po potrebi se pri načrtovanju pouka združi več oddelkov.
  • Po potrebi se pri načrtovanju dela združi skupine.
  • Ob večji odsotnosti strokovnih delavcev šole koordinator dnevno pregleda število učencev ter zaposlenih in o tem obvesti ravnatelja, ki odloči o nadaljnjih ukrepih.
  • Zmanjševanje in prekinitve drugih aktivnosti ob širitvi koronavirusa.

V primeru širjenja koronavirusa koordinator razglasi in seznani delavce, da se ukinejo VSE dejavnosti, ki niso del rednega pouka oz. vzgojno-izobraževalnega dela.

 

  • Zagotavljanje alternativnih vzgojno-izobraževalnih postopkov
    Učitelji, ki bodo v službi, sami pripravijo načrte za delo s skupino učencev: delavnice, prilagojeni dnevi dejavnosti, ki jih lahko izvedemo znotraj šole, športne igre oz. dejavnosti, kjer se izvaja samo varstvo otrok. Pri oblikovanju dejavnosti priporočamo, če je le možno (glede na število razpoložljivega kadra), delo na prostem. V primeru odsotnosti voznika se ukinejo prevozi s šolskim kombijem.

 

ZAPOSLENI:

  • Ključne osebe za zagotavljanje delovanja šole

Za nemoteno delovanje šole in vrtca so poleg učiteljev in vzgojiteljev ključne osebe koordinatorji, ki v primeru odsotnosti prenesejo naloge na namestnike.

 

  • Zagotavljanje nadomestnih delavcev
    V primeru manjše odsotnosti učiteljev in vzgojiteljev bodo nadomeščanja izvajali naši učitelji in varuhi. Naslednji ukrep bo, če bo to možno, premeščanje delavcev iz PPVI v OŠ NIS in obratno. Ob večji odsotnosti pa lahko za nadomeščanja prosimo še upokojene delavce šole.

 

  • Ocena ogroženosti in načrt zaščite ključnih oseb, ki ostajajo na delovnem mestu

Na šoli so ogroženi vsi delavci, ki so v stiku z otroki, učenci in starši.  Za zaščito delavci poskrbijo sami z upoštevanjem navodil o osebni higieni. Administrativna dela lahko vsi delavci opravijo elektronsko od doma po odločitvi ravnatelja.

 

 

VARNOST IN LOGISTIKA:

  • Zaščita poslopja, prostorov in opreme

Na šoli je poskrbljeno za zadostno število umivalnikov z milom in papirnatimi brisačami. Ob umivalnike smo namestili plakate z navodili za pravilno umivanje rok. Učitelji in vzgojitelji poskrbijo, da se učilnice in prostore, kjer se zadržujejo učenci, pogosteje prezračuje in da si učenci pred vsakim obrokom in po odhodu iz sanitarij umijejo roke z milom.

 

Za čiščenje prostorov in površin se uporablja običajna čistila in detergente ter čisti na način in po postopku, ki je vpeljan v zavodu. Pogosteje in skrbneje se čisti površine, ki se jih učenci  in zaposleni pogosteje dotikajo z rokami (kljuke, ograje, tipkovnice …) Ob večjem številu obolelih se te površine čistijo z razkužilnimi čistilnimi sredstvi.

 

Koordinator za šolo po potrebi prerazporedi delo čistilke tako, da zagotovi čiščenje prostorov tudi v dopoldanskem času.

 

Izločijo se igrače, ki se težko očistijo (plišaste igrače). Učenci ne smejo vnašati igrač in drugih predmetov od doma. Igrače se pogosteje čistijo.

 

Ob večjem številu obolelih ravnatelj razglasi, da se začnejo upoštevati posebni varnostni ukrepi:

– V šolo vstopajo lahko samo učenci, starši in delavci šole.

– Starši ne smejo vstopati v učilnice.

– Ob vstopu v šolo se namesti razkužilnike, kjer si vsi, ki vstopajo v šolo razkužijo roke.

– Material, ki ga dostavljajo servisne službe, prevzemajo delavci šole ob vhodih v šolo.

 

 

O vsakem posameznem zgoraj navedenem ukrepu odloča ravnatelj sproti.

 

V primeru večjega števila obolelih in hitrega širjenja pandemije delavci šole lahko uporabijo oziroma morajo uporabiti zaščitne maske, ki preprečujejo vnos virusa preko dihal. Enako lahko šola zahteva od obiskovalcev. Odločitev o uporabi posebnih zaščitnih sredstev sprejme ravnatelj, v njegovi odsotnosti pa koordinator.

 

  • Ukrepi pri učencih oz. otrocih, obolelih za koronavirusom

Če učenec zboli, naj ne hodi v šolo. Starši so o tem dolžni takoj obvestiti šolo.

Če otrok zboli v šoli, učitelj TAKOJ obvesti starše.

Učenca se odpelje v kabinet svetovalne delavke, kjer počaka na starše ob varstvu delavca šole. Starši so dolžni učenca oz. otroka prevzeti čimprej.

Koordinator pripravi seznam dežurnih učiteljev, ki morajo biti na razpolago v času obratovanja šole in bodo skrbeli za izolirane otroke.

Obolel otrok in dežurni učitelj morata nositi zaščitne maske, ki bodo shranjene v prostorih, namenjenih izolaciji.

 

  • Ukrepi pri zaposlenih obolelih za koronavirusom

Vzgojitelji, učitelji in drugi zaposleni, ki zbolijo, ostanejo doma  in o tem obvestijo odgovorno osebo  v zavodu.  Če vzgojitelji, učitelji in drugi zaposleni zbolijo na delovnem mestu, o tem obvestijo odgovorno osebo in zapustijo delovno mesto.

O  svoji bolezni in nadaljnjih ukrepih se posvetujejo z izbranim zdravnikom in sporočijo na šolo predviden čas njihove odsotnosti.

 

Vzgojitelji, učitelji in drugi zaposleni, ki so bili v stiku z bolnim učencem in niso zboleli, naj svoje delo normalno opravljajo naprej. Vzgojitelji, učitelji in drugi zaposleni, ki so v stiku z bolnikom v domačem ali drugem okolju in niso zboleli, naj svoje delo normalno opravljajo.

 

Nosečnice se o tveganju za koronavirus na delovnem mestu in nadaljnjih ukrepih  posvetujejo z izbranim ginekologom in morebitno odsotnost sporočijo na šolo.

 

  • Zaprtje vrtca in šole

V primeru, ko zavod ne more zagotoviti hrane za učence, bo šolo potrebno zapreti.

 

  • Pojav večjega števila obolelih za koronavirusom

V primeru pojava večjega števila med seboj povezanih primerov koronavirusa v kratkem časovnem obdobju, koordinator (oz. njegov namestnik) obvesti Nacionalni inštitut za javno zdravje območna enota Ravne na Koroškem.

Naslov: Ob Suhi 5b
Pošta: 2390 Ravne na Koroškem
Telefon: 02 8705 600
SEZNANITEV DELAVCEV ŠOLE, UČENCEV, OTROK IN STARŠEV O SPREJETEM NAČRTU

 

  1. Dne 2. 3. 2020 se učence (prvo šolsko uro) seznani s tem, kaj je koronavirus, kako bolezen prepoznamo, kako se prenaša in kaj storimo, ko zbolimo in ostanemo doma. Poleg tega se jih seznani s tem, kako zmanjšamo tveganje za okužbo (pravilno umivanje rok, kako kašljamo, kihamo …).
  2. Učitelji in varuhi obvestijo starše učencev, da v šolo ne nosijo plišastih in drugih igrač ter drugih predmetov.
  3. Glede na potrebe bo ravnatelj ali koordinator sprotno obveščal starše preko spletne strani šole.
  4. Načrt bo objavljen na šolski spletni strani in poslan vsem delavcem šole po spletni pošti.

 

 

Načrt je pripravila:

ravnateljica Ingrid Močnik